Regulamin Sklepu i Polityka Prywatności

I.Podstawowe pojęcia 

Sprzedawca –Ultra WZN Piotr Zalewski z siedzibą w Białymstoku ul. Transportowa 2C
15-399 NIP: 9662006070

Sklep -serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną
wyrwanizniewoli.pl/shop/ za pośrednictwem którego Klient może zakupić od
Sprzedawcy Towary.

Klient -osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w
przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej
przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a
która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług
Sklepu (w tym również Konsument).

Konsument -osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży za
pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą
lub zawodową.

Regulamin -niniejszy regulamin określający zasadny świadczenia usług drogą
elektroniczną  przez Sprzedawcę.

Towar -rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, mogąca być przedmiotem umowy
sprzedaży, szczegółowo określoną w zamówieniu.

Formularz Zamówienia – usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za
pomocą której Klient posiadający konto użytkownika, może dokonać zakupu
Towarów.

                                               II.Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy
    Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedawcą a Klientem umowy
    sprzedaży Towaru, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na
    odległość: poczta elektroniczna, telefon lub oraz korzystania przez
    Klienta ze Sklepu.
  2. W zakresie usług
    świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o
    którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
    drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
    Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klient
    zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż
    odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu, obowiązującego w momencie
    złożenia zamówienia.
  3. Wszystkie
    informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do
    produktów nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu
    Cywilnego.

                                                           III.Rejestracja

  1. Rejestracja w Sklepie internetowym wyrwanizniewoli.pl/shop/ jest
    dobrowolna i bezpłatna.
  2. W celu dokonania Rejestracji w Sklepie Użytkownik powinien wypełnić
    formularz rejestracji znajdujący się na stronie internetowej Sklepu, podając
    w nim swoje prawdziwe dane.
  3. Użytkownik w celu pomyślnego przejścia procesu Rejestracji zobowiązany
    jest  podać następujące dane:

a. Login

b. Hasło

c. E-mail

d. Imię

e. Nazwisko

f. Ulica, nr domu, nr mieszkania

g. Nr telefonu 

IV.Przyjmowanie zamówień

  1. Warunkiem
    korzystania z usług Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i
    jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
  2. Zamówienia od
    Klientów są przyjmowane przez stronę internetową wyrwanizniewoli.pl/shop/
  3. Klient po
    złożeniu zamówienia dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia za
    pośrednictwem korespondencji e-mail.
  4. Po otrzymaniu
    przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces
    realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:

a. w przypadku złożenia zamówienia
płatnego za pobraniem – rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego po
jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę, 

b. w przypadku złożenia zamówienia
płatnego przelewem tradycyjnym -rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na
koncie bankowym Sklepu za złożone zamówienie. 

  •  Zamówienia złożone w Sklepie są
    realizowane w godzinach pracy Sklepu.
  • Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany
    będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy.
  • Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza
    uzgodnioną cenę, która obejmowała będzie elementy określone w ust. 8 powyżej,
    Sklep poinformuje Konsumenta o tym fakcie. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi
    kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta. 

                        V.Koszty dostawy i czas realizacji zamówienia 

  1. Realizacja
    wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się pośrednictwem Poczty Polskiej.
  2. Zamówienia
    składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze.
  3. Wysyłki za
    pośrednictwem Poczty Polskiej realizowane są w poniedziałki oraz środy
    wykluczając dni ustawowo wolne od pracy.

VI.Formy płatności 

  1. W ramach
    funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:

a. za pobraniem – płatność kurierowi
przy odbiorze przesyłki po wcześniejszym kontakcie mailowym z przedstawicielem
sklepu.

 b. przelewem na rachunek bankowy
podany w podsumowaniu zamówienia oraz wysłany na adres e-mailowy podany przez
klienta w formularzu zamówienia. 

  1. Klient, który
    wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za
    złożone zamówienie w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia
    zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i
    zamówienie zostaje usunięte z systemu.  W tytule płatności wystarczy
    podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia
    terminu zapłaty przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługi Sklepu.

VII.Reklamacja

  1. Sprzedawca ponosi
    odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w
    zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964
    roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121)
  2. Wada fizyczna
    Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli
    Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel
    umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o
    których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient
    poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił
    zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany
    Klientowi w stanie niezupełnym.
  3. Wada prawna
    Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest
    obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub
    rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
  4. W przypadku
    Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne
    zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w
    zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako
    producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień
    tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć
    wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść
    tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.
  5. Sprzedawca
    odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona
    przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
  6. W przypadku
    Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od
    dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w
    chwili wydania Towaru.
  7. Sprzedawca jest
    odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w
    chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny
    tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
  8. Jeżeli Towar ma
    wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od
    umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od
    wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar
    był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie
    uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia
    wady.
  9. Jeżeli Towar ma
    wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo
    usunięcia wady.
  10. Konsument może
    zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany
    Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady,
    chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez
    Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w
    porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
  11. Klient nie może
    odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  12. Sprzedawca
    zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej
    otrzymania.
  13. Jeżeli reklamacja
    jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na
    wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie
    reklamacji przez Klienta.
  14. W przypadku
    skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu
    płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z
    zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru
    z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
  15. Roszczenie o
    usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem
    roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg
    terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.
  16. Klient 
    realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy
    wadliwy Towar Sprzedawcy na adres wskazany w części III ust. 6 pkt d
    niniejszego regulaminu.

VIII.Prawo odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje każdemu klientowi bez podania
przyczyny w terminie 30 dni od dnia zakupu. Warunkiem odstąpienia od umowy jest
zwrot pełnowartościowego i nieużywanego towaru, który jest zachowany w
oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Warunkiem jest również zachowanie i
okazanie dowodu zakupu tj. paragonu fiskalnego lub faktury VAT.

  1. Zgodnie z Ustawą
    z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od
    umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny,
    składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia
    wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do
    zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
    upływem.
  2. Konsument może
    odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od
    umowy zgodne z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  3. Oświadczenie o
    odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą e-mailową na adres: zamówienia@wyrwanizniewoli.pl
  4. Konsument zwróci
    Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do
    zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  5. Zwrotu towaru
    należy dokonywać na adres WZN Sklep Gałczyńskiego 7 84-230 Rumia.
  6. Sprzedawca dokona
    zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
    Konsument.
  7. Konsument ponosi
    koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
  8. Konsument ponosi
    odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania
    z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,
    cech i funkcjonowania rzeczy. Oceny zmniejszenia wartości rzeczy określa
    Sprzedawca.

IX.Ochrona danych
osobowych

  1. Składając
    zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego
    danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę,
    który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w
    rozumieniu  przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie
    danych osobowych.
  2. Dane osobowe
    znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie
    uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży.
  3. Klient zgodnie z
    ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych
    osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia
    każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32
    ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Podanie danych
    osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych
    osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta. 

X.Postanowienia końcowe

  1. Regulamin określa
    zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na
    stronie Sklepu.
  2. Umowa sprzedaży
    zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą . Utrwalenie, zabezpieczenie i
    udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez
    wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką dokumentów
    potwierdzających zakup towaru.
  3. Regulamin
    dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie
    Sklepu wyrwanizniewoli.pl/shop/.
  4. Do korzystania ze
    Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do
    Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej
    wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego
    przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.
  5. Zakazuje
    się  osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Klientom) zamieszczania w
    nim treści bezprawnych.
  6. W sprawach
    nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie
    obowiązującego prawa.
  7. Regulamin nie
    wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem,
    które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
    W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a
    bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom
    uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.